Veelgestelde Vragen

Dank uw hulp en samenwerking in de afgelopen jaren hebben we de meest gestelde vragen kunnen samenstellen.

We stellen erg op prijs dat u de moeite doet om ons uw meningen, ideën en klachten te sturen; we staan altijd open voor verbetering en doen ons best om uw opmerkingen zo professioneel mogelijk af te handelen.

 

Vindt u hier geen antwoord op uw vraag? Aarzel niet en neem contact op met onze klantenservice:

E-mail: service@sabongermany.de • Klantenservice: Ma - Vrij: 10 - 19 uur

 

Wat moet ik doen om op jullie website te kunnen inloggen?

Klik op “Aanmelden” in het menu boven rechts. U gaat door naar het registratieformulier. Het goed ontworpen formulier is makkelijk in te vullen; het duurt niet langer dan 2-3 minuten.

 

Ik was niet tevreden met het produkt/de dienst dat me in de SABON winkel werd aangeboden; tot wie kan ik me wenden?

In geval van een probleem in verband met een product, dienst of vraag, aarzel niet en bel ons op of schrijf een e-mail. U kunt contact met onze klantenservice opnemen of ons op een andere manier contacteren die onder Contactinformatie wordt vermeld.

 

Ik heb een bestelling geplaatst en nog niet ontvangen. Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Om uw bestelling te kunnen volgen moet u een geregistreerde gebruiker zijn. Bent u hem niet, vul voor het plaatsen van uw bestelling het registratieformulier in.

Zodra u de status van geregistreerd gebruiker krijgt, klik op “Bestelling opvolgen”. Dan kunt u uw bestelling verder opvolgen.

 

Wat doen jullie voor de veiligheid van online transacties met kredietkaarten?

Voor het aflopen van online betalingen zorgen de derde gespecialiseerde bedrijven die de meest efficiënte gereedschappen en technologieën voor de dataveiligheid gebruiken.

 

Ik kon een online betaling met de kredietkaart niet voltooien. Wat moet ik doen?

In geval van problemen tijdens het betalingsproces kunt u terecht bij onze klantenservice. We analyseren het probleem en doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk af te handelen.

 

Welke betalingsmethodes accepteren jullie?

Kiest u voor een online betaling met kredietkaart, accepteren we Visa en MasterCard.

 

Hoe kan ik mijn account van een SABON gebruiker hernieuwen?

Als u een geregistreerde klant bent en vergeet uw gebruikersnaam of wachtwoord, ga naar “Aanmelden” en klik op “Wachtwoord vergeten”. U wordt gevraagd om uw e-mailadres in te vullen. Kort daarna ontvangt u een e-mail met uw gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord.

 

Ik heb een factuur voor mijn bestelling nodig, wat moet ik doen?

Bij het voltooien van uw bestelling vul een kort formulier in met uw contact- en leveringsinformatie. In dezelfde afdeling vindt u ook een checkbox met de mogelijkheid een factuur met de naam van uw bedrijf te ontvangen. De factuur wordt naar u gestuurd samen met het ontvangstbewijs.

In welke landen leveren jullie?

We leveren in Duitsland, Nederland en Oostenrijk. Woont u ergens anders, bekijk alstublieft onze webpagina SABON Worldwide om de dichtstbijzijnde winkel te vinden.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Neen na het plaatsen van uw bestelling onmiddelijk contact op met onze klantenservice om uw bestelling te wijzigen of annuleren, want uw bestelling wordt binnen enkele minute verwerkt. Het product voor vergoeding hoort u binnen 30 dagen vanaf de datum van zijn aankoop te retourneren.

Alle geretourneerde producten moeten van geldige factuur/bon worden voorzien. De leveringskosten zijn niet vergoedbaar. Misschien wilt u meer over onze leveringspolitiek weten.

 

Hoeveel betaal ik voor  het leveren van mijn bestelling?

De leveringskosten zijn verschillend, afhankelijk van de bestelwaarde en de plaats van bestemming.

Voor bestellingen onder 50 euro met het leveringsadres in Duitsland wordt een bijdrage van 5 euro aangerekend voor het transport, terwijl bestellingen vanaf 50 euro bestelwaarde gratis worden geleverd.

Voor bestellingen met het leveringsadres in Nederland of Oostenrijk worden verzendkosten van 10 euro aangerekend, ongeacht de bestelwaarde.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling is verwerkt?

Het verwerken van bestellingen duurt tot  7 werkdagen.

Bestellingen die in het weekend en in feestdagen worden geplaatst zullen de daaropvolgende werkdag verstuurd worden.

Misschien wilt u meer weten over onze leveringspolitiek.

 

Leveren jullie per post?

Onze producten leveren we met express koerierdienst. We maken helaas geen gebruik van een andere transportwijze.

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerde bestelling heb ontvangen?

Is er een fout of een problem opgetreden in verband met uw bestelling, neem contact op met onze klantenservice of contacteer ons op een andere manier die onder Contactinformatie worden vermeld.

 

Ik wou een product retourneren; wat moet ik doen?

Meer informatie vindt u onder “Retourneren en Ruilen”.

Wanneer werd het Sabon gezelschap opgericht?

Sabon werd in 1997 in Israël opgericht. Haar eerste zetel bevond zich in Shenkinstraat in Tel Aviv. Meer informatie over SABON vindt u op de “Over SABON” pagina.


Hoe kan ik relatiegeschenken ontvangen?

Het geven van relatiegeschenken is een teken van waardering. We staan daarom altijd voor u klaar met de leukste ideën voor iedereen aan wie u een relatiegeschenk zou willen geven. Ons specialistenteam doet zijn best om uw behoeftes beter te leren kennen en uw relatiegeschenken te laten passen bij de gelegenheid en doelgroep.

Lees meer op Relatiegeschenken of neem contact op met onze klantenservice.

 

Waar kan ik winkels van SABON vinden?

De SABON winkels over de hele wereld kunt u op de “SABON winkels” en “Winkels over de hele wereld” pagina vinden, met hun adres, contactinformatie en foto´s.

Wat is Body Butter en hoe bewaar je het?

Onze Body Butter is een vochtinbrengende reep van karitéboter, cacaoboter en bijenwas. Natuurlijke plantenextracten worden gebruikt om het product te parfumeren. Vanwege de natuurlijke ingrediënten heeft het product de neiging om tijdens warmere maanden iets te smelten, dus het is verstandig om het product op een koele plaats te bewaren.

 

Wat is het verschil tussen Body Butter en Butter Cream?

Body Butter is ons meest hydraterende product. Door de basis van karitéboter, cacaoboter en bijenwas, kan dit product worden gebruikt om ernstig schrale en droge plekjes op de huid te kalmeren. De Butter Cream daarentegen is bedoeld voor gebruik over het hele lichaam. Ook dit is gebaseerd op karitéboter, maar het bevat vochtinbrengende ingrediënten zoals glycerine en olijfolie.

 

Wat zijn de verschillen tussen jullie scrubs?

We hebben twee soorten scrubs, met verschillende niveaus van afschilfering, reiniging en hydratatie.

De Body Scrub is gemaakt van zout van de Dode Zee, een mix van natuurlijke oliën en geurstoffen. Deze scrub zorgt voor een nieuwe, zachte huid door de intense peeling.

Onze Shower Scrub is de mildste scrub. Suiker exfolieert je huid en natuurlijke oliën leveren vocht voor alle huidtypen.


Kan ik een van de zepen op mijn gezicht gebruiken?

Ja, onze Olijfolie Honing Vanille Tarwe en Olijfolie Modder zeep zijn uitstekend voor het subtiel exfoliëren, hydrateren en, natuurlijk, het reinigen van de huid.

 

Wat is heilzaam aan de Dode Zee?

De Dode Zee staat bekend om zijn unieke minerale rijkdom, die talloze aandoeningen kan verlichten en genezen, zoals aandoeningen aan de luchtwegen en de huid. Bovendien is bewezen dat het reuma verlicht, de spieren ontspant en essentiële mineralen aan de huid levert die de vochtigheidsgraad en elasticiteit verbeteren.

 

Waarom zijn sommige producten in glas verpakt?

Elk product dat in glas verpakt is, wordt beter bewaard in zijn oorspronkelijke vorm. Glas is gemaakt van minder bewerkte ingrediënten dan plastic, waardoor het makkelijker te recyclen is. Sabon wordt met de dag milieuvriendelijker, dus we proberen zoveel mogelijk recyclebare producten te gebruiken.

Wat zijn parabenen en welke producten van Sabon zijn parabenenvrij?

Parabenen is een verzamelnaam voor een groep chemische stoffen die vaak als conserveermiddelen in cosmetica en farmaceutische industrie worden gebruikt. Ze beschermen een product tegen bacteriën en schimmels en zitten in veel producten voor dagelijks gebruik (tandpasta, haarshampoo of lotions). Er werd altijd gedacht dat hun gebruik veilig is, maar de nieuwste studies wijzen op mogelijke schadelijke effecten. Hieronder staat daarom een lijst van parabenvrije producten:

 

  • sorbet lichaamsgels
  • lichaamslotions
  • handcrèmes
  • voetcrèmes
  • lichaamsboters
  • lichaamsoliën
  • lichaamsmisten
  • mineraalpoeders
  • doucheoliën
  • schuimende lichaamsgels
  • badschuimen
  • melkzepen
  • vloeibare handzepen
  • vaste zepen
  • scrubs, behalve producten met romige textuur
  • haarverzorgingsproducten
  • biologische cosmetica
  • kaarsen

  

Waarom worden synthetisch geproduceerde, chemische stoffen in jullie producten gebruikt?

Veel ingrediënten worden als conserveermiddelen gebruikt; zonder hen zou het product slechts enkele dagen houdbaar zijn. Synthetische stoffen worden alleen dan gebruikt als er geen natuurlijke alternatief bestaat en geen negatieve effecten bekend zijn — nog op u nog op het milieu. Het begrip "geur" op onze labels kan op het gebruik van natuurlijke geuren (essentiële oliën) wijzen, synthetische geur of een combinatie van beiden. Bij het samenstellen van geuren probeert Sabon in de eerste rij natuurlijke oliën te gebruiken. In sommige situaties is het echter nodig om synthetische ingrediënten te gebruiken om de geur op de juiste wijze met de basisformula van het product te mengen en het produkt daardoor langer houdbaar te maken.

SABON gebruikt cookies om je een betere ervaring te bieden. Door verder te browsen, ga je akkoord met het gebruik van cookies.