• Veel Gestelde Vragen

    Veel Gestelde Vragen

    Kan ik telefonisch bestellen?

    Kan ik telefonisch bestellen? Creditcardbetalingen worden volledig verwerkt op de beveiligde website van Crédit du Nord (Société Générale).

    Dit betekent dat er geen bankgegevens over u via onze website worden verzonden.

    Betalen met creditcard is dus absoluut veilig. De bestelling wordt verwerkt na aanvaarding van de betaling door Crédit du Nord. Het beveiligingssysteem is verifieerbaar. Onderaan de pagina staat een gesloten hangslot, een symbool van veiligheid.
    Kan ik per cheque betalen?

    Betaling per cheque is niet mogelijk. Voor maximale transactieveiligheid raadt Sabon aan om alleen online met een kaart te betalen.

    Goed om te weten: betalingen met bankkaart worden volledig verwerkt op de beveiligde site van Crédit du Nord. Dit betekent dat er geen bankgegevens van u via onze site passeren. Betalen met creditcard is dus volledig veilig. Uw bestelling wordt verwerkt zodra uw betaling door Crédit du Nord is geaccepteerd. Het beveiligingssysteem is verifieerbaar. Onderaan de pagina staat een gesloten hangslot, een symbool van veiligheid.

    Kan ik mijn bestelling ophalen bij uw magazijn?

    Momenteel hebben wij geen afhaalpunten in onze magazijnen.

    Als u op de hoogte wilt blijven van de ontwikkelingen in onze dienstverlening, kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief.

    Wat zijn de verzendkosten?

    Bezorgtarieven voor het vasteland van Frankrijk

    Bestelwaarde < 50 euro

    Thuisbezorging => € 6,90.

    Chronopostal estafette => € 2,90.

    Bestelwaarde van €50 tot €99.

    Thuisbezorging => € 6,90.

    Chronopostal-relais => GRATIS.

    Bestelwaarde = of > €100.

    Chronopost thuis => GRATIS

    Chronopostal relay => GRATIS

    De waarde van de bestelling = of > € 100.

    Bezorgd in het buitenland?

    Wij leveren op het vasteland van Frankrijk, België, Zwitserland en Luxemburg.

    Abonneer u op onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van eventuele wijzigingen in onze leveringsomvang.

    Hoe wordt de promotiecode gebruikt?

    Voer bij het bevestigen van de bestelling de promotiecode in het daarvoor bestemde veld in.

    Eenmaal de bestelling gevalideerd is, is het voor ons onmogelijk om het commerciële voordeel opnieuw te crediteren. Daarom accepteren wij geen claims vanwege misbruik of weglating van een code.

    Ik kan geen bestelling plaatsen

    Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via hellofrance@sabon.com of telefonisch via 0974773425.

    Adviesdienst

    Welke producten zijn beschikbaar in het tijdschrift?

    Het is mogelijk om een ​​product aan de winkelwagen toe te voegen, wat betekent dat het in de winkel beschikbaar is.

    Wat betreft producten die op voorraad zijn, kunt u informatie over uw reactie in het magazine verkrijgen door op de productpagina op het tabblad 'Bekendmaking van beschikbaarheid van uw product' te klikken.

    Vul je e-mailadres in en ontvang een e-mail als het product nieuw is in het magazine.

    Krijg ik nu een product dat niet meer verkrijgbaar is?

    Het assortiment van een product in het magazine kunt u raadplegen door op de productpagina op het formulier “Melding van uw beschikbaarheid” te klikken. Voer uw e-mailadres in en ontvang een e-mail wanneer het product nieuw is in de winkel.

    Productinformatie

    verzendafdeling

    Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, waarom?

    Als uw bestelstatus na 48 kantooruren nog steeds "in voorbereiding" is, neem dan contact op met onze klantenservice via: hellofrance@sabon.com. Onze teams nemen binnen 24 werkuren contact met u op om u de details te geven en zullen er alles aan doen om een ​​snelle levering van uw pakket te garanderen.

    Mijn verzendadres is onjuist.

    Er is een fout geïdentificeerd in uw adres:

    - Uw bestelling wordt voorbereid en u heeft een adresfout opgemerkt.

    Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via hellofrance@sabon.com. Zolang het pakket ons magazijn niet heeft verlaten, kunnen wij de wijziging doorvoeren.

    .

    - Uw tracking geeft aan dat het pakket is teruggestuurd naar de afzender vanwege "Onvolledig adres"/"Verkeerd adres"/"Woont niet op het aangegeven adres".

    - Uw bestelling is al verzonden en u heeft een adresfout opgemerkt.

    We sturen het binnen 7 dagen tot 14 weken naar je terug vanwege een onjuist of onvolledig adres.

    Houd er rekening mee dat zodra het pakket is afgeleverd bij de koeriersdienst, het postkantoor, u het adres niet meer kunt wijzigen.

    Mijn bestelling wordt beschouwd als afgeleverd op Chronopost, maar ik heb deze niet ontvangen.

    Als de status van uw bestelling "bezorgd" is, maar u uw bestelling niet heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via hellofrance@sabon.com om een ​​onderzoek te openen.

    Ons team zal reageren zo snel mogelijk naar u toe.

    Ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op en zal er alles aan doen om uw pakket te vinden.

    Ons team kan ondersteunende documenten opvragen, zoals een beëdigde verklaring, om de procedures af te ronden.

    Mijn bestelling wordt beschouwd als afgeleverd op het afleverpunt .

    Na 14 dagen bij het afhaalpunt wordt uw pakket automatisch geretourneerd. Uw tracking geeft aan dat het pakket is teruggestuurd naar de verkoper.

    Als u een terugbetaling of retour wilt aanvragen, neem dan contact op met onze klantenservice via hellofrance@sabon.com. Wij zullen zo snel mogelijk reageren.

    Ik wil graag artikelen toevoegen aan mijn bestelling, is dit mogelijk?

    Als u al een online betaling voor uw bestelling heeft gedaan, kunnen wij de inhoud ervan niet wijzigen.

    .

    Wij nodigen u daarom uit om een ​​nieuwe bestelling te plaatsen voor de overige producten die u nodig heeft.

    Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, wij zullen ons best doen om uw bestelling te consolideren.

    Ik wil een of meerdere artikelen ruilen, hoe doe ik dat?

    Je kunt een product dat online op onze site is gekocht niet ruilen. U moet de producten retourneren, die aan u worden terugbetaald, en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

    Een artikel retourneren:

    .

    U dient het/de betreffende product(en) in originele en ongebruikte staat binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel terug te sturen naar onderstaand adres, waarbij de poststempel authentiek is.

    Mdc Logistics, 5 Avenue Joseph Paxton, 77164 Ferrières-en-Brie

    .

    Bedankt voor het sturen van een e-mail naar onze klantenservice: hierdoor kunnen onze teams uw pakket volgen en u zo snel mogelijk terugbetalen.

    Als u binnen de bovengenoemde termijn gebruik maakt van uw herroepingsrecht en onder voorbehoud van het naleven van de retourvoorwaarden, vergoedt Sabon u de prijs van het/de gekochte product(en). De geluidsinstallatie wordt naar wens van de klant gerestaureerd.

    Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden-pagina voor meer informatie over de retourprocedures.

    aftersales

    Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, waarom?

    Als u een beschadigd product heeft ontvangen, kunt u ons een foto mailen op hellofrance@sabon.com en een foto van de verpakking met het bijgevoegde label. Wij spreken dan af dat je het product gratis retourneert of je geld terugkrijgt

    .

    Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar een van de artikelen is niet wat ik heb besteld.

    Als u een fout heeft gemaakt bij het bestellen, stuur dan een e-mail naar hellofrance@sabon.com met vermelding van het product dat u heeft besteld (referentienummer van het bestelde product) en het product dat u heeft ontvangen (referentienummer staat op de verpakking van het product ontvangen). Wij doen ons best om u zo snel mogelijk de juiste artikel(en) toe te sturen.

    Ik wil een of meerdere artikelen retourneren, wat moet ik doen?

    Als uw bestelling de status "ontvangen" heeft, maar u uw bestelling niet heeft ontvangen, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via hellofrance@sabon.com om de zaak te onderzoeken.

    Ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op en we zullen ons best doen om uw pakket te vinden.

    Ons team kan u om aanvullende documenten vragen, zoals een beëdigde verklaring, om de nodige stappen te ondernemen.

    Ik heb geen restitutie ontvangen. Kunt u mij hier wat informatie over geven? .

    Een terugbetaling wordt normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen uitgevoerd. Het wordt per e-mail op de hoogte gesteld. Als u de geschatte terugbetalingsdatum wilt weten, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Ik wil graag telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

    Onze after-sales service is beschikbaar op 0974773425

    verkoop- en marketingafdeling

    Ik ben een leverancier en wil u graag mijn producten aanbieden.

    Neem contact op met de klantenservice via hellofrance@sabon.com. . .

    Ik ben een professional en wil u graag mijn diensten aanbieden.

    Neem contact op met de klantenservice via hellofrance@sabon.com.