Onze klantenservice is telefonisch te bereiken op 088 73 70 100 van maandag t/m vrijdag van 09:30 - 17:30.

  • Bestellingen worden in 90% van de gevallen de volgende werkdag geleverd als u uiterlijk 16:30 besteld heeft (op vrijdag tot 12:00). Zeker weten dat u de bestelling vóór een bepaalde datum wilt ontvangen? Geef dit dan graag door via info@sabon.nl vóór u een bestelling plaatst.

  • Met de Club Sabon Card spaar je voor extra korting in onze webshop en ontvang je exclusieve aanbiedingen.

    De voordelen op een rijtje:

    - Bij iedere besteding in de webshop of in één van onze winkels, spaar je 5 % van jouw aankoopbedrag
    - Gespaarde punten kan je direct verzilveren in onze webshop www.sabon.nl
    - Als special member van Club Sabon direct profiteren van exclusieve kortingen en aanbiedingen
    - Toegang tot exclusieve ‘In-store events’ speciaal en alléén voor Club Sabon Members

    Haal de kaart op in de Sabon winkel

    De Club Sabon Membercard ontvang je bij een aankoop in één van onze winkels. Binnenkort worden de kaarten ook ook bij online bestellingen verstrekt.

    Registreer jouw Club Sabon Card online en ontvang direct € 5,- tegoed
    Log in of maak een nieuwe account aan en koppel jouw Club Sabon Card in het ledencentrum aan je online account zodat je gelijk van alle voordelen kunt profiteren. Je ontvangt dan direct € 5,- tegoed op jouw kaart!

    Lees hier de meest gestelde vragen over Club Sabon en de algemene voorwaarden. Heb je een andere vraag? Mail deze dan naar: club@sabon.nl

  • Stuur uw e-mailadres en Sabon Club Card nummer naar info@sabon.nl imet als onderwerp: Kaart koppelen.

    Wij streven ernaar binnen 24 uur uw Sabon Club Card gekoppeld te hebben met uw account.

    Binnenkort zal het weer mogelijk zijn om zelf uw Club Card te kunnen koppelen.

  • In winkels en webshop zijn cadeaubonnen met verschillende waardes verkrijgbaar. De cadeaubonnen kunnen voor alle producten worden ingewisseld, maar niet voor geld.

  • Ja, dit is mogelijk om aan te geven tijdens het afronden van je bestelling. De pakketten worden zonder pakbon geleverd, waardoor de ontvanger niet weet wat de bestelling gekost heeft.

  • Ja, dit is mogelijk. Log-in via 'Login-in / registreer' bovenaan de pagina of (indien je al ingelogd bent) klik dan op 'Mijn account' om te landen op de pagina waar je dit kunt aanpassen.

  • Wanneer je bestelling niet naar verwachting is, kan je de producten binnen 14 dagen na ontvangst retour zenden op eigen kosten. Cosmetische producten kunnen, in verband met hygiëne en houdbaarheid, alleen geretourneerd worden als de verzegeling niet verbroken is.

    1) Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.

    2) Cosmetische producten kunnen, in verband met hygiëne en houdbaarheid, alleen geretourneerd worden als de verzegeling niet verbroken is.

    3) Je hebt recht op het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten van de heenzending.

    4) Als het product is beschadigd, dan kunnen we de waardevermindering in rekening brengen.

    5) Wij zullen het bedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14
    dagen na ontbinding naar je overmaken.

    6) De producten mogen net zoals in een winkel beoordeeld / gebruikt worden, maar wel retourneren in een zo orgineel/onbeschadigd mogelijke originele verpakking.

    7) Je kunt als consument altijd gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping:

    https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx

  • Neem contact op met ons. Wij zullen je probleem dan direct proberen op te lossen!

  • Wij accepteren iDeal, creditcards (Visa- en Mastercard), Mr. Cash, Sofort, Giropay, overboekingen en rembours (+ €6,00 extra bezorgkosten) als betalingsmethodes. Alle communicatie verloopt via een beveiligde verbinding (SSL). Bezorging in Nederland, België en Duitsland. Als je een bestelling op de website van Sabon plaatst, zorgen wij ervoor dat deze netjes en snel wordt afgeleverd op het gewenste adres. Sabon maakt hiervoor gebruik van de dienstverlening van het Teamtrans-netwerk.

  • Bestellen is heel eenvoudig! Vul het winkelmandje met jouw favoriete producten. Alle prijzen staan vermeld inclusief BTW. In het winkelmandje kunnen direct eventuele codes van cadeaubonnen en kortingscodes worden ingevuld.

    Als je klaar bent om af te rekenen log dan in als je al een account hebt of maak een account aan. Vergeet niet de bevestigingslink te klikken in de bevestigingsmail die we je sturen. Kies de gewenste betaalmethode en klik op de button bevestigen. Door op deze knop te drukken ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en wordt de transactie gesloten.

    Nadat wij de betaling hebben ontvangen, versturen wij een e-mail met een overzicht van de bestelling en zetten verzending van de bestelling in gang.

  • De verzendkosten naar een adres in Nederland zijn gratis bij besteding vanaf € 30,-.

    Verzendkosten naar een adres in België en Duitsland zijn € 8,95.

  • Als uw vandaag vóór 16:30 uw bestelling invoert (op vrijdag tot 12:00), dan heeft u uw Sabon-producten de volgende werkdag in huis.

    Uw Sabon-bestelling wordt geleverd via het Teamtrans-netwerk. Als uw pakket niet afgeleverd kan worden, zal het bij uw buren worden afgegeven indien mogelijk. Mocht ook dat niet lukken, dan krijgt u een kaartje in de brievenbus om contact op te nemen met de vervoerder.

    Wilt u meer details over uw levering, neem dan contact op met onze Klantenservice via info@sabon.nl of 088-737 0100.

  • Verstuur een klacht over een product, bestelling en/of bezorging zo spoedig mogelijk na bezorging en/of gebruik naar: info@sabon.nl. Wij streven ernaar om klachten binnen 48 uur te beantwoorden én adequaat op te lossen. Meer informatie? Neem dan contact met ons op.

    Indien de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, heb je de mogelijkheid deze voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

  • Op grond van de wet moet een product in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Hier is geen vaste termijn aan gekoppeld. Deze hangt af van de gebruiksduurverwachting bij de aanschaf van het product. Van sommige producten mag meer worden verwacht dan van andere producten.

    Als je een product hebt ontvangen dat niet goed functioneert binnen de de toepasselijke garantietermijn dan zoeken wij zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door vervanging van het product of teruggave van je geld. Je kunt je klacht in dit geval aan ons melden via SABON klantenservice.

    Is het probleem veroorzaakt door je eigen schuld of heeft u het product normaal gebruikt maar ontstaat er een probleem door ouderdom, dan heb je geen recht op vervanging of teruggave van je geld.